شرایط عمومی گارانتی

  1. ارائه کارت گارانتی (در صورتی که به همراه کالا در زمان خرید به مشتری تحویل شده باشد) ، جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی است .
  2. اشکالات نرم افزاری که توسط کاربر ایجاد گردیده و منجر به ویروس یابی یا ریکاوری قطعه می گردد، شامل هزینه می باشد.
  3. به دلیل مشکلات موجود در تامین قطعات و لوازم ، ممکن است ارائه خدمات در بعضی موارد زمان بر باشد . (بین 1 ماه تا 45 روز )
  4. وظیفه حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصول بر عهده مشتری می باشد.
  5. تحویل کالای معیوب و دریافت  از دفتر خدمات به عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.
  6. گارانتی محصول (فلش مموری ، هارد اکسترنال ، SSD ، هدست ، هندزفری و اسپیکر) در دفتر خدمات در صورت دارا بودن شرایط گارانتی به طور معمول به صورت تعویض آنی می باشد.
  7. در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در بسته بندی محصول با سریال کالا می باشد.
  8. مخدوش یا پاره شدن هولوگرام، پایان مدت ضمانت، صدمات فیزیکی شامل شکستگی، ترک خوردگی و پریدگی، عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش یا حرارت دیدگی بیش از حد، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و استفاده ناصحیح از محصول و دستکاری توسط افراد غیر مجاز ایجاد شوند، موجب ابطال ضمانت می گردد.
  9. عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات، دستگاهها و لوازم الکترونیکی به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات، محصول به صاحب قطعه عودت داده می شود. (به عنوان مثال بسیاری از لوازم الکترونیکی فلش خور نظیر تلویزیون ، پخش خودرو  و … قادر به تشخیص فلش مموری USB 3.0 و فلش مموری های ظرفیت بالا نیستند .)
  10. مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بر عهده مشتری خواهد بود و گارانتی سان مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.
  11. چنانچه پس از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان این مجموعه ، کالا خارج از شرایط ضمانت تشخیص داده شود، کارت گارانتی و هولوگرام ، ابطال و کالا به صاحب آن عودت داده خواهد شد.
  12. تشخیص ضمانت و یا خارج از ضمانت بودن کالا بر عهده کارشناسان دفتر خدمات خواهد بود.
  13. گارانتی سان بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش ضمانت را با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد، گارانتی قطعه جدید تا پایان ضمانت قطعه اولیه معتبر است .
  14. کالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
  15.  ضمانت سان محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از کپی اطلاعات یا ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات گارانتی سان نیست. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات کالا نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود. طبق بند 10 گارانتی سان هیچگونه مسئوولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده روی قطعات نمی پذیرد .
  16. در زمانی که کالای معیوب مشمول خدمات پس از فروش (بر اساس تاریخ ذکر شده در کارت گارانتی)، توسط کارخانه تولید نشود، به تشخیص کارشناسان سان کالای متناسب با آن جایگزین شده و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل مشتری می گردد.
  17. صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال ضمانت می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده بر عهده گارانتی سان نمی باشد.
  18. مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال برعهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح برعهده فرستنده می باشد.
  19. تحویل کالا به کارشناس گارانتی سان به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات می باشد.
    تبصره: در صورت مهم بودن اطلاعات علاوه بر هماهنگی قبل از ارسال، باید این نکته بر روی قطعه نیز قید شود.
  20. اگر بنا به تشخیص کارشناسان گارانتی سان خرابی پورت USB فلش ها، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال به دلیل حمل و نقل در حالت اتصال کابل تشخیص داده شود، قطعه معیوب از چرخه گارانتی خارج می شود و در صورت تعمیر هزینه آن اخذ خواهد شد و در غیر این صورت کالا به همان صورت به صاحب آن عودت داده خواهد شد.

نکته مهم : گارانتی مادام العمر که بر روی محصولات ذکر شده است، از نظر قوانین بین الملل به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه می باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.
به طور مثال زمانی که فلش 2 گیگابایت تولید نمی شود بر اساس قانون وارنتی این کالا فاقد گارانتی محسوب می شود.

گارانتی فلش مموری :

الف : روش استفاده صحیح از فلش مموری :

  • بسیاری از لوازم الکترونیکی فلش خور نظیر تلویزیون ، پخش خودرو  و … قادر به تشخیص فلش مموری USB 3.0 و فلش مموری های ظرفیت بالا نیستند . در خصوص این لوازم بهتر است از فلش های با رابط USB 2.0 و ظرفیت های پائین تر استفاده نمائید .
  • قبل از جداسازی فلش از کامپیوتر از گزینه Safe Remove  در سیستم عامل خود استفاده نمائید . برای برداشتن فلش از روی تلویزیون یا سایر لوازم الکترونیکی ، ابتدا آن وسیله را خاموش نمائید .
  • با استفاده از آنتی ویروس بر روی کامپیوتر خود و عدم اتصال فلش به کامپیوترهای مشکوک ، ریسک خرابی اطلاعات و فلش مموری خود را به حداقل برسانید .

  ب: شرایط گارانتی سان :

  • نداشتن بسته بندی فلش مموری همراه با برچسب گارانتی سان ، یا مخدوش بودن برچسب ، هرگونه تغییر فیزیکی و شکستگی، لقی سوکت USB ، سوکت OTG ،یا سوکت Type-C ، سوختگی و تغییر رنگ کالا ، وجود ترک و یا شکستگی روی برد کالا ، هرگونه تو رفتگی در قسمت پورت USB و یا مشخص شدن مسی COB ، سابیده شدن بیش از حد پایه های طلایی، باز شدگی بدنه کالا ، کج شدن و یا از جا خارج شدن پین های USB3 ، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و زنگ زدگی قسمت های فلزی و بطور کلی هرگونه تغییر فیزیکی قابل مشاهده بر روی کالا ، باعث ابطال گارانتی سان می گردد .
  • در صورت مشخص نبودن ظرفیت فلش مموری ، حداقل ظرفیت در نظر گرفته می شود. مخدوش کردن ظرفیت و مشخصات کالا از روی بدنه سبب ابطال گارانتی می شود .
  • اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمانت نمی گردد و مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور بر عهده مشتری می باشد. خدمات نرم افزاری شامل ضمانت نمی باشد.
  • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان گارانتی سان بوده و پس از دریافت کالا و بررسی، نتیجه اعلام می گردد.

گارانتی SSD :

شرایط گارانتی سان :

  • نداشتن بسته بندی SSD همراه با برچسب گارانتی سان ، دستکاری شدن لیبل گارانتی یا شماره سریال ، عدم مطابقت سریال کالا با سریال روی جعبه باعث ابطال گارانتی می گردد .
  •  هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ‌زدگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به دستگاه، سولفاته شدن برد و سوکت‌ها، ضربه‌خوردگی، صدمات ناشی از حمل و نقل، استفاده از شارژر غیراستاندارد، نوسانات برق که منجر به آسیب ظاهری و یا بوی سوختگی شود، یا اقدام به دستکاری و تعمیر حتی به صورت جزئی باعث ابطال گارانتی می گردد .
  • کابل همراه دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
  •  اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمانت نمی گردد و مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور بر عهده مشتری می باشد. خدمات نرم افزاری شامل ضمانت نمی باشد.

  گارانتی هارد اکسترنال :

  الف : روش استفاده صحیح از هارد اکسترنال :

  • قبل از جداسازی هارد دیسک از کامپیوتر از گزینه Safe Remove  در سیستم عامل خود استفاده نمائید . برای برداشتن هاردیسک از روی تلویزیون یا سایر لوازم الکترونیکی ، ابتدا آن وسیله را خاموش نمائید .
  • با استفاده از آنتی ویروس بر روی کامپیوتر خود و عدم اتصال فلش به کامپیوترهای مشکوک ، ریسک خرابی اطلاعات و هارد دیسک خود را به حداقل برسانید .
  • با استفاده از کابل استاندارد، اتصال به پورت های اصلی کامپیوتر و لپ تاپ، عدم استفاده از کابل های افزایش طول، دقت در اتصال به پورت مناسب تلویزیون (پورت مخصوص هارد با عبارت H.D.D مشخص شده است) ، احتمال خرابی هارد دیسک را کاهش دهید .

  شرایط گارانتی سان :

  • نداشتن بسته بندی هارد دیسک همراه با برچسب گارانتی سان ، دستکاری شدن لیبل گارانتی یا شماره سریال ، عدم مطابقت سریال کالا با سریال روی جعبه باعث ابطال گارانتی می گردد .
    •  هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ‌زدگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به دستگاه، سولفاته شدن برد و سوکت‌ها، ضربه‌خوردگی، صدمات ناشی از حمل و نقل، استفاده از شارژر غیراستاندارد، نوسانات برق که منجر به آسیب ظاهری و یا بوی سوختگی شود، یا اقدام به دستکاری و تعمیر حتی به صورت جزئی باعث ابطال گارانتی می گردد .
    • کابل همراه دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
    •  اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمانت نمی گردد و مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور بر عهده مشتری می باشد. خدمات نرم افزاری شامل ضمانت نمی باشد.

منو اصلی