این قرار داد به تجویز ماه 10 قانون مدنی منعقد شده و برای طرفین قرارداد لازم الاجرا می باشد .

این قرار داد در تاریخ (تاریخ شروع قرارداد باید با تاریخ فاکتور شما مطابق باشد)
فی ما بین آقای سورج نبی الهی از یک طرف به عنوان نماینده سرویس سان پلاس به نشانی شیراز ، خیابان ملاصدرا ، کوچه 2 ، مرکز کامپیوترپارس ، طبقه دوم واحد 206 و آقای/خانم : فرزند کد ملی
به شاره تلفن ثابت و آدرس و شماره موبایل به عنوان طرف دوم طبق شرایط ذیل منعقد و طرفین ملزم و متعهد به اجرای مفاد و شرایط آن می باشند .



ماده 1 : موضوع قرار داد

موضوع قرارداد عبارتست از سرویس سان پلاس جهت کالای خریداری شده به مشخصات ذیل :
نوع کالا : برند:
مدل: شماره سریال:



ماده 2 : مدت قرارداد

مدت قرار داد از تاریخ امضاء قرارداد به مدت 2 سال می باشد.



ماده 3 : نحوه محاسبه ثمن
در موارد استفاده خریدار از سرویس سان پلاس همچنین اتمام گارانتی استاندارد دستگاه ، در اولین مرتبه استفاده از سرویس سان پلاس درصد فرانشیز (هزینه مورد تعهد مشتری) بر اساس روش زیر محاسبه می گردد :
هزینه تعمیر (25 درصد + 3 درصد هزینه استهلاک به ازای هرماه استفاده از تاریخ فاکتور) = فرانشیز
در مرتبه های بعدی استفاده از سرویس سان پلاس ، در فرمول بالا به جای 25 درصد ، 45 درصد محاسبه می گردد.



ماده4: شرایط قرارداد
بر طبق تعهدات این سرویس ،مواردی که طبق مستندات شامل ضمانت رسمی شرکت های ثالث نمیشوند ، توسط سرویس سان پلاس پوشش داده میشوند . در سرویس سان پلاس درصدی از هزینه های مربوطه به تعمیر یا تعویض قطعات به عنوان فرانشیز توسط مشتری پرداخت میشود.معیار محاسبه خسارت و فرانشیز ، قیمت دستگاه یا قطعات در زمان وقوع حادثه میباشد.در صورت گرفتن سرویس سان پلاس به مدت یک هفته از خربد کالا امکان تعویض کالا با هر کالای دیگر امکان پذیر میباشد.

الف) در صورتیکه کالای خریداری شده دارای گارانتی از شرکت های دیگر باشد سان پلاس سرویس های مربوط به ارسال و دریافت کالا به دفتر گارانتی و پی گیری های لازمه را انجام خواهد داد .

ب) تعداد کمتر از 5 عدد پیکسل همیشه روشن یا خاموش همچنین بردهای روشن یا تیره یا سایه ها در صفحه نمایش ( همه انواع (OLED,LED,LCD به عنوان نقص مجاز تولید محسوب شده و طبق ضوابط شرکت های سازنده ( مطابق استانداردهای بین المللی ISO 2-13406) شامل سرویس سان پلاس نمیباشند.

پ ) باتری و شارژر دستگاه در 6 ماهه اول سال به شرط نداشتن مشکلات فیزیکی مثل شکستگی ریزش مایعات صدمه دیدن سوکت و کابل و شارژ دارای گارانتی تعویض هستند و در ادامه مدت زمان سرویس شامل فرانشیز سال مربوطه میشوند.

ج ) در مواردی که خرابی در شرایط استاندارد (عدم شکستگی و ضربه،ریزش مایعات ، نوسانات برق) اتفاق افتاده باشد در صورتی که دستگاه دارای گارانتی رسمی یا شرکتی باشد(که کارت آن به ضمیمه به مشتری تحویل میگردد) دستگاه جهت رفع عیب و خدمات رایگان یه آن شرکت ارجاع میگردد و در صورتیکه دستگاه دارای گارانتی رسمی یا شرکتی نباشد طبق جدول فرانشیز مقداری از هزینه توسط طرف دوم به عنوان فرانشیز دریافت می گردد

د) در صورتیکه قطعه ای به دلیل از رده خارج شدن یا کمیاب بودن قابل تهیه نباشد و دستگاه غیر قابل تعمیر باشد، قیمت دستگاه مطابق فاکتور فروش در فرمول بالا قرار گرفته و فرانشیز محاسبه شده از مبلغ فاکتور کسر و مابقی مبلغ در خرید بعدی مشتری به عنوان پرداختی تلقی می گردد ( در این سرویس تحت هیچ شرایطی از طرف اول مبلغ نقدی پرداخت نخواهد شد )

م ) حداقل مبلغ فرانشیز (هزینه مورد تعهد مشتری ) دریافتی 500000 ریال میباشد.

ط) خدماتی چون سرویس فن و مجاری تهویه ( جهت کاهش حرارت و بهبود عملکرد لپ تاپ) در طی دوره سرویس سان پلاس با 50 درصد تخفیف نسبت به تعرفه های صنفی انجام میشود.

ظ) باتری در شرایطی شامل سرویس سان پلاس و تعویض میگردد که زمان کارکرد آن در شرایط استاندارد تست ، کمتر از 40 دقیقه باشد.

ه) انجام سرویس سان پلاس نیازمند دقت و زمانبر است، لطفا در مراجعه خود برای سرویس سان پلاس این این نکته را مد نظر داشته باشید، مرکز سرویس سان پلاس هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود بر روی دستگاه ندارد،لطفا قبل از مراجعه برای گرفتن خدمات، از اطلاعات خود کپی بگیرید.
ی) هرگونه دستکاری Bios نوت بوک نظیر گذاشتن پسورد ، فلش نمودن و آپدیت و... که باعث اختلال در عملکرد دستگاه شود، شامل 80 درصدی در کل دوره گارانتی است.(پرداخت 80 درصدی هزینه تعمیر به عهده مشتری است).


ماده 5 : موارد ابطال سرویس سان پلاس

1-مخدوش شدن یا جدا شدن برچسب ضمانت و برچسب کارخانه روی بدنه دستگاه ،باتری یا شارژر ، یا خوانا نبودن سریال گارانتی و سریال دستگاه.
2-پایان یافتن مدت زمان دوره گارانتی بر اساس تاریخ مندرج در کارت گارانتی.
3-باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل یا اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز و به طور کلی اشخاصی غیر از کارشناسان فنی سان سرویس.
4- ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله ، آتش سوزی همچنین حوادث رانندگی یا توقیف توسط مقامات دولتی



ماده6 : .تفکیک پذیری
چنانچه بخشی از این قرارداد براساس رای مرجع رسیدگی، غیرقابل اجرا یا غیرقانونی شناخته شود، صرفاً آن بخش از قرارداد بلااثر شده، لیکن سایر مواد همچنان لازم الاجرا خواهد بود مورد معامله و موضوع اين مبايعه نامه حسب مورد از لحاظ فني تاييد مي شود .


ماده 7 : روش حل و فصل اختلاف
متعاملین توافق نمودند که به تجویز ماده 455 قانون آیین دادرسی مدنی، کلیه اختلافات ناشی از انعقاد قرارداد، اجرای قرارداد، تفسیر قرارداد فوق، توسط داور / داوران "موسسه داوری تحکیم غیاث شیراز" رسیدگی گردد و حق الزحمه داوری بر عهده طرفین بالسویه و بر مبنای تراضی طرفین یا تعرفه قانونی می باشد.


اینجانب آقای/خانم: مفاد قرارداد فوق را به دقت خوانده و تایید می نمایم.

منو اصلی